Suosittelut

Osaava ja innostava äitiysliikuntavalmentaja

Sain ensimäisen lapseni marraskuussa. Odotusaika ja synnytyksen jälkeinen aika sujui hyvin. Tammikuun lopussa mieli alkoi palata liikunnan pariin mutta kaipasin kuitenkin konkreettisia neuvoja tämän suhteen. 

Otin yhteyttä Heidiin ja vastauksen sainkin nopeasti ja yhteistyö alkoi tästä. Nyt Heidi käynyt kotonani kaksi kertaa ja olen saanut erilaisia harjoitteita jotka sopivat minulle. Olemme katsoneet yksilöllisesti juuri minulle sopivat harjoitteet. Yhteistyö ollut mielestäni mutkatonta. Kotiin sovitut käynnit onnistuneet hyvin ja aikatauluja joustettu.

Liikkeiden ohjeet olleet selkeät ja määrät hyvin sopineet pienen lapsen kanssa tehtäväksi ilman että tästä olisin kokenut myöskään stressiä. Iso kiitos Heidille liikunnan pariin saattamisesta jälleen. Voin lämpimästi suositella häntä myös muille.

Eveliina 27 v

4/2021

Heidi valmentajana – Suosittelen!

Hain Poliisikouluun ja pyysin Heidiä valmentamaan minut fyysisiä testejä varten. Minulla oli hyvä yleiskunto, mutta en ollut koskaan aikaisemmin nostellut painoja tai ylipäätään käynyt salilla. Heidi teki minulle puolen vuoden ohjelman ja tavoitteena oli päästä kirkkaasti läpi fyysisistä testeistä.

Heidin tekemä ohjelma oli monipuolinen ja vaihtui jatkuvasti kehitykseni mukaan. Hän piti koko ajan mielessä pääsykokeissa vaadittavat eri osiot ja kaikkia osioita harjoiteltiin erikseen. Urheilukentällä Heidi otti aikaa ja neuvoi oikean juoksutyylin 1500 metrin matkalle. Ketteryysosiossa hän rakensi pääsykokeita vastaavan ketteryysradan ja salilla oli monipuolista ohjelmaa lihasten kehitystä varten. Myös ruokavalioni perustui Heidin tekemään ohjelmaan.

Heidi oli minuun säännöllisesti yhteydessä, kannusti ja innosti.  Harjoittelemalla Heidin ohjeiden mukaisesti ylitin Poliisikoulun fyysisen kokeen vaatimukset kirkkaasti. Suosittelen Heidiä lämpimästi!

Laura 19 v

21.10.2019

Heidin tyyli on selkeä ja workshop oli sopivan käytännönläheinen. Siinä sai tuntumaa siihen mistä puhutaan eli tehdyt harjoitteet tutustuttavat itseen ja workshop antoi eväitä itsenäiseen harjoitteluun ja sai käsityksen siitä miten lantionpohjanlihakset on mukana kaikessa ja keskeinen lihasryhmä naisen kokonaishyvinvoinnin kannalta. Heidiä on helppo lähestyä ja kysyä lisää, jos tulee sellainen olo.

Heidi on kannustava ja rehellinen. Asiakaslähtöistä ja yksilöllistä ohjausta antava rautainen ammattilainen. Heidi ymmärtää elämän muuttuvaisuuden ja häneltä saakin laaja-alaisesti ohjeita ja neuvoja kaikkiin elämän tilanteisiin.

Pirtsakka, tsemppaava valmentaja! Kuuntelutaitoa löytyy, "psykiatriksikin" voisi nimittää. Hymy herkässä ja iloisella mielellä painettu menemään! Ja onhan niitä tuloksiakin nähty!

Heidin ryhmässä itselläni on hyvä ja positiivinen olo. Hän on todella kannustava, positiivinen ja ammattitaitoinen ohjaaja. Olen saanut taas innon liikkumiseen ja hyvinvointiin. Salitreenistä on tullut oma hetki ja voimavara arjen huiskeessa. Ruokavalio tukee hyvin treeniä. Se on selkeä ja yksinkertainen. Tottakai ulkoisen olemuksen muuttuessa itsetuntokin on kasvanut ja tavoitteet onnistumisen myötä kasvaneet. Mutta päällimmäisenä on todella hyvä olo mielessä ja kropassa. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Kiitos Heidille tosi paljon.

Sun tekemän ruokavalio- ja treeniohjelman avulla uskaltauduin ruveta syömään tarpeeksi. Sen jälkeen treeni alkoi kulkemaan ja kroppa pelittään niin kuin naisella kuuluu. Jos olisin jatkanut omaa rataani niin olis voinu käydä hullusti. Monesti ajattelen, että pelastit mut kyllä! Ohjaajana pirteä, samalla kuitenkin rauhallinen etkä turhia hössötä ja hötkyile. Asiantunteva.

Mun fysioterapeutti (selkäspesialisti) oli äärimmäisen vaikuttunut mun harjoitusohjelmasta, jonka on laatinut pt Heidi Ilomäki. Ei ole kuulemma ikinä nähnyt noin hyvää ja toiminnallista valmennusohjelmaa rankaongelmien korjaamiseksi.

Pitkään pohdin että pitäisi syödä paremmin, mutta aina se jäi aikeeksi. Sitten tuli mieleen, että Heidi olisi sopiva järjen ääni muutoksen tekemisessä. Ruokavalio näyttää omalta, mutta on tuonut kaivattua ryhtiä ja uusia valintoja päiviin. Arvostan, että Heidi ajattelee pitkää aikaväliä ja tsemppaa pysyvään elämäntapaan.

Sä oot motivoiva, kannustava ja positiivinen ohjaaja. Tiedät mitä pitää tehdä ja osaat perustella asiat niin, että ne ymmärtää ihan jokainen. Olet tarvittaessa tiukka mutta teet sen silti iloisesti omalla persoonallasi. Treenatessa sun kanssa tuntuu olo turvalliselta, koska omaat vankan ammattitaidon ja osaat työsi todella hyvin

Call Now Button